Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Sep 2024 13:53:07 +0300

Tere!

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/11493 
aadressile Harju maakond, Viimsi vald, Haabneeme alevik, Hundi tee 31// 
Metsakasti küla, Aleksandri// Veehaldja tee L2// Randvere küla, 11254 Muuga 
tee// Mündi tee L1, Harju maakond, Viimsi vald, Metsakasti küla, 
Aleksandri// Randvere küla, 11254 Muuga tee (Sademeveekanalisatsioon, 
Drenaažitorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27113068>  (menetlus nr: 
451159), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (EDE LAIDRO) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister